Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 29 iulie 2010

Am reusit...


E greu sa scandalizezi oamenii care isi fac veacul prin Vama Veche .
Prin definitie e un loc al tolerantei dusa la extrem .
Acolo gasesti de toate . De la rockerii batrani care inca mai umbla in haine de piele si cu barbi ca la ZZ Top pana la pustanii care isi fac un titlu de glorie din a face plaja nud .
Si totusi eu am reusit sa ii scandalizez pe cei de acolo ...
Ieri , la masa de pranz mi-am dat seama ca nu mai avem paine asa ca am luat la repezeala un tricou pe mine si am fugit pana la Bibi .
Pe drum am observat ca se uita lumea lung dupa mine si ca tinuta mea starneste uimire .Cand am ajuns la rand , am cerut o paine dar raspunsul a fost un strigat : Mirceaaaaa, hai repede sa vezi ceva !!.
Vine si Mircea apoi cea care vindea acolo arata cu degetul spre mine si spune , de parca eu nu eram prezent ...ia uite la asta . Respectivul Mircea casca ochii mari si ii beleste la tricoul meu . Abia atunci mi-am dat seama ce tricou aveam pe mine si am izbucnit in ras.
E vorba de un tricou primit cadou de la pustoaica mea , care , in urma unei discutii mai lungi despre rolulurile fiecaruia in educatia ei , mi-a facut cadou acest tricou.
Cu riscul sa li se raceasca mancarea in farfurii, la intoarcere am mers incet si tare mandru ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu