Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

duminică, 27 iunie 2010

Mi se rupe ...

Mi se rupe fix in paispe de toti cretinii care voteaza in continuare cu puterea si apoi se plang de cresterea preturilor .
Mi se rupe de pensionariii care spun ca basescu e baiat bun si ca boc e cel care le taie pensiile .
Mi se rupe de angajatii de pa companiile particulare care se bucurau zilele trecute ca le scad veniturile celor de la stat si acum se uita prostiti la cresterea tva-ului .
Mi se rupe de cei care spuneau ,"noi nu facem greva ca noua nu ne vor scadea salariile " si acum nu vad ca li se scumpeste berea la plastic si tuica la plic .
Mi se rupe de cei care spun sarmanul presedinte e atacat din toate partile si ca "ziaristii e rai " apoi observa ca si lor le creste gigacaloria .
Mi se rupe de diaspora anticomunista care nu mai are nici o legatura cu ce e " acasa " dar ei se simt in contnuare romani si ne dau lectii de democratie observand totusi ca pentru fiecare suta de euro sau dolari pe care o trimit in tara trebuie sa plateasca si o poseta noua doamnei udrea .
Mi se rupe de cei din srdeal care privesc spre vest si se plang de miticii din bucuresti dar voteaza cu basescu pentru ca privirea de calmuc beat a domunlui presedinte dovedeste clar ca e "os de ardelean "
E normal ce ni se intampla .
O meritam din plin .
Lumea sta in casa si injura guvernul apoi rade de fraieri care ies in strada ca ....si asa ei nu pot schimba nimic .

Atata timo cat preturile la stevie si loboda sunt in scadere , populatia va sta si se va uita la telenovele si la meciuri cu " buzuzele " sau cum dracu le zice la alea de sufla in ele negrii prin africa de sud .
Dar cand va veni toamna si nu vor avea cu ce sa isi imbrace copiii si nici ce sa puna pa masa de craciun , toti imbecilii astia vor fi pe strazi daramand guvernul .
Si , in marea sa intelepciune , domnul presedinte va spune ca da, au dreptate ...
Va plange la televizor din ochiul ala chior de mila poporului care a fost prostit si furat de nemernicul si nesimtitul de boc .
Abia apoi va incepoe o noua epoca de aur .
Epoca elena udrea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu