Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

duminică, 16 mai 2010

Shoping

De ceva vreme e deschis chiar la intrarea in Bucuresti un complex de magazine outlet.
Hai la shoping deci, ca acolo gasesti lucruri de la firme renumite care au reduceri masive .
Gasesc un loc de parcare relativ usor si intram .
Imediat vad un afis urias intr-o vitrina : Adidas , reduceri 80 %.
Uraaa ....
Inauntru , o vanzatoare plictisita nu se intrerupe din completarea plina de ravna a celebrului de acum " sudoku " .
Niste cutii de pantofi aruncate aiurea pe langa rafturi ma atrag irezistibil . Imi spun ca deoarece preturile sunt atat de mici , servirea nici nu mai conteaza . Primul soc : am racunoscut perechea de pantofi sport pe care mi-o doream in liceu . Exact aceeasi marca si acelasi model . Atunci nu mi-am putut-o permite .
Acum e la 299 ron. Atat a ajuns dupa reducerea de 8o %.
Ma uit prostit la ei si imi aduc aminte ca am vazut pantoti de la aceaasi marca , in Mall , la jumatate din pretul asta .
Ies naucit din magazin si intram pe rand in celelalte .
Preturi mai mari decat in magazinele de pe Calea Victoriei . Intr-unul din magazine m-am intalnit cu un cunoscut care lucra chiar acolo . Cerandu-i sa imi explice si mie unde sunt reducerile trambitate mi-a marturisit ca patronii sunt in mare majoritate arabi care cumpara marfa din complexul chinezesc " Europa " si o vand aici la preturi de 20 ori mai mari , pe principiul ca romanul e prost si daca vede scrisa firma pe un pantof sau pe un tricou , nu il intereseaza calitatea .
Singurul lucru unde am gasit discount adevarat a fost la o sticla de cola cumparata de la unul din restaurantele chinezesti de acolo . Suspect de ieftina acea cola . Oare care era data ei de expirare ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu