Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 26 mai 2010

Ce-ti doresc eu tie , Madaline...

Mi-a atras atentia o buna prietena asupra unui lucru incredibil care se intampla in Romania.
La ora 5 dupamasa, se difuzeaza un jeg de emisiune care nu are ce cauta nici la ora 5 dimineata .
Daca va intebati de ce m-am inflamat in halul asta aflati ca ieri au difuzat in di(rect) imagini cu cu niste coplasi de 7 ani facand sex . Sub masca condamnarii acestor practici s-au iscat discutii si s-au difuzat imagini .
Poate ca as fi tacut si de data asta dar azi , stand la frizerie am urmarit continuarea acestei emisiuni . Au venit cu noi amanunte : cum ca cei doi copilasi erau de fapt frati si au difuzat iar imagini . Am sunat pe cineva cunoscut de la trustul "Antenelor" lui Voiculescu si amicul meu mi-a spus ca au sarcina sa faca rating deci emisiunea are intru totul acceptul patronatului .Si ca prezentatorul Madalin nu stie nici de rusine si nici de morala . Lui ii e frica doar de blesteme.

De aici incolo cei sub 18 ani precum si cei pudibonzi ar trebui sa se abtina sa citeasca
Asa ca Madaline , uite....iti vorbesc pe limba ta. Am facut armata impreuna cu niste tigani care m-au invatat si lucruri din astea :

Sa dea al de sus sa ai parte numai de ce iti doresc eu .
Pentru a face rating , copiii tai sa fie aratati la tv facand sex intre ei precum si cu dulcea ta mama care te-a educat perfect .
Cel mai bun lucru care sa ti se intample sa fie asta : sa te lase ....cand ti-e lumea mai draga .
 Mai nemerniclor ,voi chiar nu mai aveti nici o limita ?

Un comentariu: