Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

duminică, 16 mai 2010

Ce nu stie presdintele .

Tot ce se intampla acum o iau ca o provocare personala .
In 1989 am fost unul din cei care , in noaptea de Craciun , impreuna cu alti studenti , eram cu arma in mana si " aparam revolutia ". Am considerat un lucru absolut normal sa ma implic atunci si nu mi-am scos niciodata certificat de revolutionar desi as fi putut face asta oricand . Am refuzat sa profit de favoruri pe care consider ca nu le merit . Tot in decembrie '89 am fost unul din cei multi care scandau impotriva comunismului si a lui ceausescu . Nu am fost membru de partid nici inainte si nici dupa '90 . Am spus astea pentru ca multi dintre fanii domnului presedinte ma considera vreun idiot cu nostalgii comuniste , fasciste sau de alta natura . Va rog sa ma credeti ca nu e cazul .
Tot ce am dorit de la clasa politica a fost sa imi asigure ceea ce asigura orice stat civilizat : siguranta fizica si sociala , un minim de servicii medicale si sa fiu lasat in pace sa imi dezvolt o micuta afacere din care sa pot trai civilizat .
In momentul de fata nu am nimic din ce am sperat :
-Pe strada esti agresat de cete de minoritari obraznici care sunt protejati pe fata de presedinte atat prin declaratii cretine despre manele cat si prin botezarea puradeilor cu nume absolut hilare .
-Serviciile medicale nu exista nici macar la nivelul minim . Spitalele de urgenta au doar cativa lei in cont si sunt adevarate focare unde colcaie microbiii si virusii .
-Amatorismul la nivel economic , introducerea impozitului forfetar si reaua vointa care se manifesta prin masuri absurde luate impotriva mediului de afaceri ma face sa imi fie extrem de greu sa raman in legalitate fiscala .

Copiii si parintii mei sunt batjocoriti prin reduceri de pensii si alocatii .
Cum pot eu sa consider ca astea sunt masuri de redresare a tarii atat timp cat vad risipa care se face la unele ministere .
Spune presedintele ca isi doneaza salariul pentru a suferi alaturi de popor .
Daca vrea sa il credem ca face si el sacrificii ar trebui sa doneze veniturile de la firmmele de armament sau de inghetata . (scuze , alea sunt ale fratelui ) .Sau apartamentul de vis cumparat de fiica lui cea mai mare din " fonduri proprii " .

Domnule presedinte nu te mai cred , indiferent ce spui .
Atunci cand cineva ma minte odata il iert dar nu il uit .
Cand ma minte mereu ar insemna sa fiu eu mai idiot decat ma crede el daca l-as mai baga in seama.
Sa nu uite presedintele si cei din guvern ca ei sunt angajatii nostrii , platiti din banii nostrii.

Daca eu am probleme cu o toaleta infundata , chem un instalator .
Accept sa il platesc sa cumpere pompa de desfundat .
acceAt sa il platesc sa cumpere alte ustensile de care are nevoie ca sa desfunde toaleta .
Dar cand imi cere bani ca sa imi spuna ca toaleta nu poate fi desfundata sau ca el nu e in stare sa faca asa ceva , nu il mai plaesc .
Caut pe altul care poate sa o faca !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu