Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

duminică, 14 martie 2010

Real si virtual

Azi dimineata in hypermarket-ul Cora era nebunia de pe lume .
Eu ma bazam pe faptul ca e duminica si mai merg dracului oamenii si pe la biserica .
Dar se pare ca sunt mai multi ca mine decat pupaciosi de moaste .

Ma duc direct la raionul cu portocale pentru ca trebuie neaparat sa o indulcesc pe cea care , dupa ce a citit scrierea mea de ieri , mi-ai spus ca ma uraste din tot sufletul. :(
Ma inghesui pe acolo printre tot felul de cucoane si incep sa caut portocale cat mai aratoase .
Deodata imi atrage atentia o conversatie :
-Fataaaaa, nu est tu "manuela liniuta jos 69" ?
Cea careia ii era adresata intrebarea era o femeie la vreo ..100 kile , imbracata in galben tipator.
Respectiva se uita mirata la cea care intrebase. O cucoana mirosind a bere , la fel de rotunda , cu parul slinos vopsit in rosu.
-Tu cine esti de ma intrebi ?
-Fataaa, eu sunt "mimisor liniuta jos 27"
-Cum fataaa? tu ai doar 27 ani ?
-Taci fataaaa ca pe netlog poti sa ai si 17 ani daca vrei .

Se studiaza cu atentie una pe cealalta si apoi incep sa vorbeasca simultan cu voci sparte despre liste si prieteni comuni .
-Pe fraierul ala de "victor lniuta jos 30 " il ai in lista, fataaaaaa?
-Da fataaaaa ! arata bine , fataaaaa! dar e tare prost . Pune botul la tot ce ii spun eu .
-Si la mine pune botul fataaaaaaa...

Am ajuns la cantar, am cantarit rapid portocalele si am plecat de acolo.
Cucoanele iesisera din rand si din cate le-am vazut privind de la distanta deja se imprietenisera .

Traiasca netlogul .
Eu sigur nu sunt la ele in lista :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu