Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 15 martie 2010

18 + ....despre diperare

Azi mi s-a intamplat un lucru ciudat .
Pe un site de socializare am primit un mesaj care suna cam asa : " poate vorbim sa poate ne vedem : 07........."
Prima data m-am gandit ca e o gluma al vreunul prieten .
Intrigat , intru pe profilul respective doamne . Varsta apropiata de a mea , o singura poza iar poza e decenta .
Femeia e imbracata cu blugi si nu are nici o atitudine ce indeamna la nesocotirea Postului Mare . Contul duduii e de vreo 2 ani deci nu e unul recent facut pentru a atrage fraierii .
Pentru cei care nu ma cunosc, eu personal ma feresc sa postez fotografii personale pe internet. Nu fiindca as avea ceva de ascuns dar nu sunt genul exhibitionist .
Prin urmare , nici pe site-ul ala nu am poza cu mine .
Toate pozele pe care le-am postat sunt fotografii ultradecente , luate de pe internet si care in nici un caz nu pot indemna cucoanele sa ma creada vreun macho .
Majoritatea postarilor mele fac referire le faptul ca sunt casatorit si am copii . Deci nu sunt interesat de aventuri .

Ce naiba e cu femeia aia ?
Cat de disperata poate sa fie o femeie ca sa faca gestul ala ?

M-am enervat .
O sa modific titlul si o sa pun ca poate fi citit doar de cei peste 18 ani ca sa mai pot scrie in continuare :
Ii recomand lui tanti aia sa isi schimbe bateriile la vibrator .
Eventual o sponsorizez eu cu un set de baterii chinezesti.
Sau sa isi cumpere unul de se baga in priza si apoi sa isi plateasca si curentul .

Imi cer scuze prietenilor mei care mai citesc din cand in cand tampeniile pe care le scriu eu aici . Dar e incalifilabil ca o femeie sa se injoseasca ata de mult si atat de tare cum a facut-o respectiva .

Un comentariu: