Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 18 februarie 2010

Perna pe telefon

Aseara m-am uiat la tv si am vazut ca o ducem bine . Tovarasul , pardon , stimatul domn presedinte ne spune zilnic ce bine o ducem : pensiile cresc , salariile sunt uriase ( de aia trebuie sa mai reducem din ele ), statul are grija de invatamant si de sanatate . Totul e perfect . Maretul prim ministru nu mai are nici o grija . Presedintele a avut grija de toate .

Apoi m-a sunat mama . Din vorba in vorba am ajuns la pensia ei . Am intrebat-o cu cat a scazut . Mi-a raspuns pe un ton pe care nu l-am mai auzit de vreo 20 ani ca totul e bine .
Si mi-am amintit brusc de serile in care ascultam radio Europa libera prin anii 80 .
Atunci mama punea o perna pe telefon , convinsa fiind ca porcii aia comunisti ne pot asculta si cand nu vorbim la telefon . De ce am avut senzatia aia ?
Poate pentru ca vad raportarile la hectar ca pe vremuri .
Ei spun ca economia creste si noi vedem ca nu mai e nici o economie
Ei spun ca salariile nu scad dar noi luam tot mai putini bani
Nerusinarea e la fel de mare . Putini sunt cei care mai au curajul sa spuna ceva rau despre presedinte . Le e teama la toti . Bugetul serviciilor secrete e mult mai mare decat cel pentru profesori si medici . Astia sunt dati afara ca ..de, ei isi permit luxul sa gandeasca si altfel decat e viziunea oficiala.
Sa mai incerc niste comparatii : ala impuscat avea un copil cretin care intrase in politica si urma sa ii fie lasata tara mostenire . Mai are rost sa pomenim de Leana lu’ ala si Elena lu’ asta ? Amandoua faceau ce vroiau muschii lor in tara asta .
Primul ministru seamana tot mai mult cu Emil Bobu , ala de se lauda ca e un dobitoc .

Acum se vorbeste ca partidul prezidential vrea sa isi schimbe denumirea .
Eu am o sugestie ...... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu