Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

vineri, 26 februarie 2010

Catelusul schiop

Mai e putin si scapa de toate grijile .
Deabia se misca . Se taraste pe 3 picoare pentru ca unul e rupt .. Il vad zilnic in fata blocului si il aud cum latra si urla in fiecare noapte . E un catelus negru , Dragut foc . Toti copi vor sa il mangaie si se apropie de el cu mana intinsa . Catelul asteapta dand din codita si cand ii vine bine se repede si ii musca . Mai are o problema cu femeile in varsta care au o plasa in mana . Vine usor pe la spate , fara un sunet si musca sanatos din gambele batranicilor . Sa vezi urlete si blesteme la nenorocitele alea . Si copii il injura .
Am mai observat de curand ca are o placere sadica sa muste din rotile masinilor care trec pe langa el .
Soferii astia imbecili fac eforturi disperate sa il ocoleasca si unii se opresc sa il injure si ei . Cred ca din cauza lor e schiop bietul animalut . Zlele trecute catelusul asta dragut a muscat-o pe fetita mea . Eu nu il injur . De ce sa fac asta ? Doar pentru ca fetita mea face 7 injectii antirabice ? Ei na , am inteles ca astea nu sunt dureroase . Dar m-am hotarat sa il scap pe bietul catel de chinuri . Medicii de la spitalul de copii muscati de caini mi-au spus sa astept pana trec 2 saptamani de la muscatura .
Mai e putin si scapa ....
Vedeti dumneavoastra , eu sunt un sofer prost si nu pot ocoli cainii care musca din roti .....

Acum mai am o problema cu tanti aia de la scara vecina care hraneste zilnic pe toti cainii langa bloc .
Ce ziceti ?..... sa o injur ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu